Yusuf Xos Hojibning “Qutadg‘u bilig” asarida sharqona tarbiya va kreativlik uyg‘unligi
Feruza Abduganiyevna KAYUMOVA magistr Osiyo xalqaro universiteti Toshkent, O‘zbekiston feruzakayumova07@gmail.com
Annotatsiya
Maqolada Yusuf Xos Hojibning “Qutadg‘u bilig” asaridagi pedagogik kriteriyalar, xususan, sharqona tarbiya milliy qadriyat negizida badiiy ifoda etilganligi haqida fikr yuritilgan. Asarda didaktik tasvirning o‘ziga xosligi, uning barkamol shaxs tarbiyasidagi o‘rni va ahamiyati kabilar qalamga olingan bo‘lib, shoir dostonidagi hikmatli pandnomalar o‘rganilgan. Individning shaxsga aylanishida tarbiyaning ta’siri tadqiq etilgan.
Tayanch so‘zlar: didaktika, sharqona tarbiya, pedagogik asos, nazariya, fikr, qolip, g‘oya, an’ana.