Х тармоғига декабрь ойида қанча фойдаланувчи қўшилгани очиқланди
Х (твиттер) ижтимоий тармоғига декабр ойида 10 миллионта янги фойдаланувчи қўшилган. Ушбу хабарни бош ижрочи директор Линда Яккарино реклама берувчиларнинг дезинформация ва бир қанча сабаблар туфайли платформадан чиқиб кетиш фонида эълон қилди.
Apple, Disney, IBM ва Lions Gate Entertainment каби йирик брендлар сўнгги ойларда платформа ва тармоқ эгаси Илон Маск антисемитизмни қўллаб-қувватловчи ҳаракатлари сабабли платформани тарк этишди. Тармоқ эса антисемитизмни қўзғатаётганини рад этган.
Ўтган ой Nyu York Times газетасининг хабар беришича, компаниянинг ички тармоқлари Х реклама даромадларининг пасайиши туфайли йил охиригача 75 миллион долларгача реклама даромадини йўқотиши мумкинлигини айтган эди.