Fashion реклама дискурсида лингвокреативликни ифодалаш воситаси сифатида
Чарос Баҳромовна АБДУЛЛАЕВА Катта ўқитувчи Алишер Навоий номидаги ўзбек тили ва адабиёт университети Тошкент, Ўзбекистон, charos82@list.ru ORCID: 0000-0002-5124-6292
Аннотация
Ушбу мақола инглиз реклама дискурсида лингвокреативлиликни таҳлил қилишга бағишлаган. Унда антропоцентризм, фанлараро боғлиқлик ва интеграллик услубий тамойиллари асосида реклама дискурси таҳлилига янгича ёндашув қўлланилган.
Таянч сўзлар: реклама дискурси, лингвомаданий концепт, лингвоижодкорлик, антропоцентризм, прагматика, фреймча таҳлил.