English
Chinese
Turkish
Tajik
Kyrgyz
Turkmen
Japanese
Arabic
English
French
Spanish
Русский
German
Ўзбек
Oʻzbek
Қазақ
Fashion реклама дискурсида лингвокреативликни ифодалаш воситаси сифатида
14:05 / 2023-01-25

Чарос Баҳромовна АБДУЛЛАЕВА Катта ўқитувчи Алишер Навоий номидаги ўзбек тили ва адабиёт университети Тошкент, Ўзбекистон, charos82@list.ru ORCID: 0000-0002-5124-6292

PDF шаклида юклаб олиш

Аннотация

Ушбу мақола инглиз реклама  дискурсида лингвокреативлиликни таҳлил қилишга бағишлаган. Унда антропоцентризм, фанлараро боғлиқлик ва интеграллик услубий тамойиллари асосида реклама дискурси таҳлилига янгича ёндашув қўлланилган.  

Таянч сўзлар: реклама дискурси, лингвомаданий концепт, лингвоижодкорлик, антропоцентризм, прагматика, фреймча таҳлил.