Shohista NIYAZMETOVA magistr O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti Toshkent, O‘zbekiston niyazmetovashohista1@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada AQSH mediasida raqobat muhitining gazetalarda plyuralizmni rivojlantirishga ijobiy va salbiy xususiyatlari tahlil qilinadi. Muayyan geografik bozorda faoliyat ko‘rsatayotgan bosma ommaviy axborot vositalarining mulkchilik shakli o‘zgarishi kontentga qanday ta’sir ko‘rsatishi tadqiq etilib, shahar gazetalarining umummilliy matbuot tarkibidagi o‘rni ko‘rib chiqiladi, bu esa maqolaning dolzarbligini belgilaydi. To‘plangan ma’lumotlar tipologik omillar asosida an’anaviy tahlil va umumlashtirish usullari yordamida taqqoslanadi.
Tayanch so‘zlar: tahririyat, ishbilarmonlik tajribasi, bankrotlik, investitsion jozibadorlik, onlayn-loyihalar, media sanoat, tabloid, illyustratsiya, fotokontent, bitkoin, ko‘ngilochar yangilik, mustaqil pozitsiya, krizis menejment, monetizatsiya, eksklyuziv mazular.