“Reuters” olib borgan surishtiruvga ko‘ra, “Meta” (“Facebook” va “Instagram” egasi) yillik daromadining 10 foizi - taxminan 16 milliard dollarini soxta yoki taqiqlangan reklamadan olarkan.

Foydalanuvchilar har kuni firibgarlik alomati bor 15 milliardgacha shunday postlarni kuzatishadi.

Kompaniya ichki hujjatlari shuni ko‘rsatadiki, “Meta”ga ehtimoliy jarima miqdori 1 milliard dollarga yetishi mumkin. Binobarin, soxta reklamadan olingan foyda oldida bu “maqbul raqam” ekan.

S.Rahimov, O‘zA

English
Chinese
Turkish
Tajik
Kyrgyz
Turkmen
Japanese
Arabic
English
French
Spanish
Русский
German
Ўзбек
Oʻzbek
Қазақ
“Meta” soxta reklamadan milliardlab dollar ishlamoqda

“Reuters” olib borgan surishtiruvga ko‘ra, “Meta” (“Facebook” va “Instagram” egasi) yillik daromadining 10 foizi - taxminan 16 milliard dollarini soxta yoki taqiqlangan reklamadan olarkan.

Foydalanuvchilar har kuni firibgarlik alomati bor 15 milliardgacha shunday postlarni kuzatishadi.

Kompaniya ichki hujjatlari shuni ko‘rsatadiki, “Meta”ga ehtimoliy jarima miqdori 1 milliard dollarga yetishi mumkin. Binobarin, soxta reklamadan olingan foyda oldida bu “maqbul raqam” ekan.

S.Rahimov, O‘zA