“Reuters” олиб борган суриштирувга кўра, “Meta” (“Facebook” ва “Instagram” эгаси) йиллик даромадининг 10 фоизи - тахминан 16 миллиард долларини сохта ёки тақиқланган рекламадан оларкан.

Фойдаланувчилар ҳар куни фирибгарлик аломати бор 15 миллиардгача шундай постларни кузатишади.

Компания ички ҳужжатлари шуни кўрсатадики, “Meta”га эҳтимолий жарима миқдори 1 миллиард долларга етиши мумкин. Бинобарин, сохта рекламадан олинган фойда олдида бу “мақбул рақам” экан.

С.Раҳимов, ЎзА

Ўзбек
Chinese
Turkish
Tajik
Kyrgyz
Turkmen
Japanese
Arabic
English
French
Spanish
Русский
German
Ўзбек
Oʻzbek
Қазақ
“Meta” сохта рекламадан миллиардлаб доллар ишламоқда

“Reuters” олиб борган суриштирувга кўра, “Meta” (“Facebook” ва “Instagram” эгаси) йиллик даромадининг 10 фоизи - тахминан 16 миллиард долларини сохта ёки тақиқланган рекламадан оларкан.

Фойдаланувчилар ҳар куни фирибгарлик аломати бор 15 миллиардгача шундай постларни кузатишади.

Компания ички ҳужжатлари шуни кўрсатадики, “Meta”га эҳтимолий жарима миқдори 1 миллиард долларга етиши мумкин. Бинобарин, сохта рекламадан олинган фойда олдида бу “мақбул рақам” экан.

С.Раҳимов, ЎзА