O‘zA O`zbek

Madaniyat

Ezgulik ma’rifatdan boshlanadi

26.01.18 11:39

“Buyuk mutafakkir Alisher Navoiy bobomizning kishi ko‘ngli istagan inson suhbatiga orzumandligi haqida purma’no misralari bor.

Mag‘rur jaranglaydi “inson” degan so‘z!

25.01.18 14:46

To‘g‘ri, so‘z – fikrning o‘zi emas, shakli, xalos. U hech qachon fikrni to‘la-to‘kis, sen xohlagandek ifodalay olmasligi mumkin. Lekin men shunday so‘zlar topib yozgim keladiki...

Tomoshabin kinoteatrga qaytadi...mi?

24.01.18 19:13

Tomoshabin kinoteatrga qaytadi...mi?

Katta yoshli kishilar bilan kino mavzusida suhbatlashib qolsangiz, aksariyati “yoshligimizda mahallamizda klub bo‘lardi, kattayu kichik borib kino ko‘rardik”, deydi. Yoki yurtimizning taniqli teatr aktyorlari kelib, spektakl namoyish etgani, ijodiy uchrashuv o‘tkazganini zavq bilan gapiradi.

Tahlil san’atdir

24.01.18 17:01

Tanqidchilik maydoni kimning ko‘ngli qachon tusasa, o‘sha lahzada chorig‘ini sudrab kirib kelaveradigan joy emas

TAHLIL SAN’ATDIR

22.01.18 12:21

Har bir jamiyatda bir necha yuz kishining chinakam adabiyot bilan muloqotda bo‘layotgani dunyoni o‘zgartirish uchun juda ham kamlik qiladi. Oldinda turgan jarlikni, jamiyatning hech qursa yarmi anglab yetmog‘i shart!

Tabiatning suratlardagi ifodasi

20.01.18 9:27

Tabiatning suratlardagi ifodasi

Toshkent Fotosuratlar uyida Badiiy ijodkorlar uyushmasi fotoshu’basi a’zolari va havaskor fotosuratchilar ko‘rgazmasi ochildi.

Uyg‘oq fikr

19.01.18 14:31

Uyg‘oq fikr

Uyg‘onish, uyg‘onish buyuk uyg‘onish!

Kinematografiya istiqbollari bag‘ishlandi

12.01.18 15:00

Kinematografiya istiqbollari bag‘ishlandi

Poytaxtimizdagi Alisher Navoiy nomidagi kinosaroyida Prezidentimiz Shavkat Mirziyoyev huzurida 2017-yil 29-dekabr kuni kinematografiya sohasida amalga oshirilayotgan ishlar va istiqboldagi vazifalar bo‘yicha o‘tkazilgan majlisda muhokama etilgan masalalarga bag‘ishlangan brifing bo‘lib o‘tdi.

Adabiyot gulshani

11.01.18 18:25

Adabiyot gulshani

Baytdagi so‘zlarni istilohiy ma’noda qo‘llaydigan bo‘lsak, vujud olamining barcha hikmat va sir-sinoati faqat va faqat Alloh tufayli bo‘lib, tiriklikning mohiyati – Go‘zallik va Muhabbat ham ilohiy inoyat sharofati-la ayon bo‘ladi.

Ma’naviyat olamida jaholatga o‘rin yo‘q

09.01.18 17:15

Mustabid tuzum davrida elimiz musulmonlarining ahvoli boshi berk ko‘chaga kirib qoldi. Ateizm kuchayib, diniy muassasalar faoliyati deyarli to‘xtatildi, aksariyati vayron qilindi, dindorlar quvg‘inga uchradi, otildi, osildi. Masjidlar peshtoqiga qizil bayroq, sho‘rolar dohiylari suratlari osilgan araq-vino ombori, ustaxona va idoralarga aylantirildi.


Yangiliklar :