O‘zA O`zbek

Madaniyat

Yonib yozish uchun qalbda choʻgʻ boʻlishi kerak!

14.12.18 20:39

Yonib yozish uchun qalbda choʻgʻ boʻlishi kerak!

Kuni kecha qirgʻiz xalqining buyuk farzandi, oʻzbek xalqining chin doʻsti, ulugʻ yozuvchi Chingiz Aytmatovning 90 yilligi yurtimizda keng nishonlandi. Mazkur tadbirlarda ishtirok etgan qirgʻizistonlik ijodkorlarga hamrohlik qilish asnosida mamlakatimizda soʻnggi yillarda adabiyotga, ijod ahliga boʻlgan eʼzozu eʼtiborni bir muddat qoʻshni yurt adibu shoirlari nigohi bilan kuzatgandek boʻldim.

Chingiz Aytmatov xotirasiga ehtirom koʻrsatildi

12.12.18 20:42

Chingiz Aytmatov xotirasiga ehtirom koʻrsatildi

Poytaxtimizning Yunusobod tumanidagi Chingiz Aytmatov koʻchasida buyuk adib va jamoat arbobi xotirasiga atab oʻrnatilgan yodgorlik – barelyef ochilish marosimi boʻlib oʻtdi.

Buyuk togʻlar qulamaydi

12.12.18 19:24

Buyuk togʻlar qulamaydi

Barchangizni, bugungi qutlugʻ anjuman, tom maʼnodagi adabiyot bayrami – buyuk adib va jamoat arbobi Chingiz Aytmatov tavalludining 90 yilligi bilan, Oʻzbekiston Yozuvchilar uyushmasi nomidan muborakbod etaman.

Ibrat domla maktabida xotira kechasi

12.12.18 19:04

Ibrat domla maktabida xotira kechasi

Isʼhoqxon Ibrat nomidagi xorijiy tillarga ixtisoslashgan maktab-internatida buyuk adib va jamoat arbobi Chingiz Aytmatov tavalludining 90 yilligiga bagʻishlangan maʼnaviy-maʼrifiy tadbir boʻlib oʻtdi.

Asarlari sevib oʻqiladigan adib

12.12.18 18:29

Asarlari sevib oʻqiladigan adib

Muhammad Yusuf nomidagi ona tili va adabiyoti fanini chuqurlashtirib oʻqitishga ixtisoslashtirilgan maktabda buyuk adib va jamoat arbobi Chingiz Aytmatov tavalludining 90 yilligiga bagʻishlangan adabiy tadbir boʻlib oʻtdi.

Qoraqalpoq folklori 500 jilddan oshadi

10.12.18 19:46

Qoraqalpoq folklori 500 jilddan oshadi

Nukus davlat pedagogika instituti talabalari Oʻzbekiston Fanlar akademiyasi Qoraqalpogʻiston boʻlimining qoraqalpoq gumanitar fanlar ilmiy-tadqiqot institutidagi qoʻlyozmalar fondi hamda arxeologiya muzeyiga sayohat qildi.

“Men elimning yuragida yashayman”

06.12.18 19:01

“Men elimning yuragida yashayman”

Oʻzbekiston Yozuvchilar uyushmasida Hamid Olimjon xotirasiga bagʻishlangan “Men elimning yuragida yashayman” nomli adabiy kecha boʻlib oʻtdi.

“Erta qaytgan turnalar”

06.12.18 18:59

“Erta qaytgan turnalar”

Urush – dahshat! Urush – qirgʻin! Urush – vayrongarchiliklar! Urush – ochlik! Urush – gʻam, alam, iztirob, ayriliq, hijron… Urush tufayli otasi, akasi, amakiyu togʻasidan ajralgan yetim-yesirlar-chi? Ular urush asoratlariga bolalikdayoq yuzma-yuz boʻlgan, bolalik shoʻxliklarini juda erta unutgan...

“Qahramon“ badiiy filmi xitoyliklar bilan suratga olinadi

06.12.18 18:20

“Qahramon“ badiiy filmi xitoyliklar bilan suratga olinadi

“Oʻzbekkino” milliy agentligida agentlik va “Uzbekistan film holding” kompaniyasi taklifiga binoan mamlakatimizga kelgan xitoylik kinoprodyusser Lo Xao va “Hunan Heguang Media Co Ltd” kinokompaniyasi vakillari bilan uchrashuv boʻlib oʻtdi.

Tabiatdan goʻzallik izlab...

03.12.18 19:24

Tabiatdan goʻzallik izlab...

Oʻzbekiston Badiiy akademiyasining Markaziy koʻrgazmalar zalida Xurshid Ziyoxonovning “Yulduzlarni sayqallovchi shamol” hamda Lyudviga Nesterovichning “Tosh sheʼriyati” nomli shaxsiy koʻrgazmasi ish boshladi.


Yangiliklar :