O‘zA O`zbek

Madaniyat

Bugun dunyo tarixida nimalar yuz bergan?

14.03.19 7:23

Bugun dunyo tarixida nimalar yuz bergan?

KUN TAQVIMI. 1996 yil. Temuriylar tarixi davlat muzeyini tashkil etish toʻgʻrisida Vazirlar Mahkamasining qarori qabul qilindi. Hozirda mazkur muzeyning dovrugʻi jahonni lol qoldirmoqda. Toshkentga xorijdan kelgan sayyohlar mamlakatimiz bilan tanishuvni shu muzeydan boshlaydi.

Maʼnaviy ildizlar – saodat kaliti

13.03.19 19:37

Maʼnaviy ildizlar – saodat kaliti

Mirzo Ulugʻbek nomidagi Oʻzbekiston Milliy universitetida atoqli adib Pirimqul Qodirovning “Uch ildiz” romani yangi nashri kitobxonlarga taqdim etildi.

Samarqand universitetiga qachon asos solingan?

13.03.19 19:17

Samarqand universitetiga qachon asos solingan?

Oʻzbekiston qadim madaniyat va maʼrifat markazlaridan biri ekanini tasdiqlovchi mezonlardan biri buyuk allomalar taʼlim olgan maskanlar ilm-fan taraqqiyotiga qoʻshgan beqiyos hissada namoyon boʻlgani bilan asoslanadi

Sirdaryoda madaniyat va sanʼat kuni oʻtkazildi

13.03.19 19:07

Sirdaryoda madaniyat va sanʼat kuni oʻtkazildi

Prezidentimizning joriy yil 19 fevral kuni Sirdaryo viloyatiga tashrifi chogʻida hudud yoshlarida sanʼat namoyandalarining ijodiy merosiga havas va qiziqish uygʻotish, ularni milliy-maʼnaviy merosimizga hurmat ruhida tarbiyalash bilan bogʻliq masalalarda nimalarga koʻproq eʼtibor berish lozimligi haqida ham soʻz yuritgan edi.

Navroʻz sadolari festivali

13.03.19 18:58

Navroʻz sadolari festivali

Andijon shahridagi 1-bolalar musiqa va sanʼat maktabida “Navroʻz sadolari” V xalqaro xalq cholgʻu orkestrlari hamda koʻp ovozli ansambllar musiqa koʻrik-festivalining viloyat bosqichi boʻlib oʻtdi.

Hayot raqobatdan iborat emas!

13.03.19 18:28

Hayot raqobatdan iborat emas!

Koʻnglimdan bir oʻy kechdi. Qizimning boʻyi boʻyimga yetib qolibdi. Vaqtning oʻtishini qarang. Kechagina biyron tillarida sheʼr takrorlab, sevina-sevina bogʻchaga otlangan nuridiydam bugun ancha boʻy choʻzib qolibdi.

Chillak, lanka, besh tosh... Bugungi yoshlar milliy oʻyinlarni qay darajada bilishadi?

13.03.19 16:27

Chillak, lanka, besh tosh... Bugungi yoshlar milliy oʻyinlarni qay darajada bilishadi?

Qishning qorli havosi, sovuq izgʻirini kishini ancha zeriktirib qoʻyadi. Tunlarining uzunligi, kunlarining qisqaligidan kunduzlari bir ishni ado qilib boʻlmasingizdan osmon qora torta boshlaydi. Bahor yaxshi-da, hamma ishga, oʻyin-kulgiga vaqt topasan kishi. Ayniqsa qishning sokin kunlaridan koʻra bolajonlar uchun bahor yaxshi fasl. Bunda turli oʻyinlarni oʻynashga, dars tayyorlashga, mehmondorchilikka chiqishga vaqt topiladi.

Botanika bog‘ining noyob gullari

13.03.19 16:18

Botanika bog‘ining noyob gullari

Toshkent Botanika bog‘i Angliyada e’lon qilingan «Dunyodagi eng yirik botanika bog‘lari» asarida Yer sharining eng yirik 300 ta Botanika bog‘i ro‘yxatiga kiritilgan.

Ijodkorga nima afzal?

13.03.19 9:43

Ijodkorga nima afzal?

Muhammad Ismoilning ilk sheʼrlari bilan tanishganimizga oʻttiz yildan oshdi. U miniatyur sheʼrlarini oʻqishga olib kelganida juda sokin, hatto eshitilar-eshitilmas gapirar, gapirish, nimanidir izhor etish unga juda qattiq qiyinchilik tugʻdirayotganga oʻxshar, aytmoqchi boʻlgan soʻzlarining yarmidan koʻpi ichida qolib ketayotgani sezilib turardi.

Bugungiday izzat topganmi, ayol?!

13.03.19 6:40

Bugungiday izzat topganmi, ayol?!

Muhtaram Prezidentimiz Shavkat Mirziyoyevning Xotin-qizlarga bayram tabrigini televideniye orqali nafaqat oʻzbekistonliklar, balki qoʻshni davlatlar fuqarolari ham jon berib tinglagani rost.

Taniqli sanʼatkorlar yosh isteʼdodlar huzurida

13.03.19 6:36

Taniqli sanʼatkorlar yosh isteʼdodlar huzurida

Oʻzbekiston Respublikasi Madaniyat vaziri oʻrinbosari Ozodbek Nazarbekov boshchiligidagi bir guruh sanʼatkorlar Namangan shahridagi 11-bolalar musiqa va sanʼat maktabida boʻlib, yoshlar bilan ijodiy uchrashuv oʻtkazdi

Abdulla Oripovning soʻnggi kunlari qanday kechgan?

12.03.19 21:46

Abdulla Oripovning soʻnggi kunlari qanday kechgan?

“Gurung”ning bu galgi mehmoni Oʻzbekiston Qahramoni, Oʻzbekiston xalq shoiri Abdulla Oripovning umr yoʻldoshi, “Fidokorona xizmatlari uchun” ordeni sohibasi Xanifa aya Mustafayeva boʻladi.

Audio kitoblar taqdimoti

12.03.19 19:54

Audio kitoblar taqdimoti

Respublika bolalar kutubxonasida “Ikki eshik orasi”, “Sariq devni minib”, “Otamdan qolgan dalalar”, “Oq kema”, “Shamol ortidan yugurib”, “Oʻzbek xalq ertaklari” kabi 40 nomdagi asarlarning audio nusxalari taqdimoti oʻtkazildi.


Yangiliklar :