ЎзА Ўзбек

Жамият

Ички ишлар вазирлиги сохта хабарномалардан огоҳлантирди

22.01.18 13:47

Ички ишлар вазирлиги сохта хабарномалардан огоҳлантирди

Ижтимоий тармоқларда “O`ZBEKISTON RESPUBLIKASI ICHKI ISHLAR VAZIRLIGI OGOHLANTIRADI!” сарлавҳаси билан тарқатилаётган эълон кўринишидаги, бир қанча имло хатоликларга эга матн Ўзбекистон Республикаси Ички ишлар вазирлиги томонидан тайёрланмаган.

Халқ таълими вазирлиги томонидан ўтказилган тақдимот йиғилишларида қандай масалалар муҳокама этилди?

22.01.18 13:45

Фарзандингиз дарсларни қандай ўзлаштиряпти? Кимлар билан дўст? Мактабдан кейинги бўш вақтини қандай ўтказмоқда? Унинг юриш-туриши, қизиқишини ўрганиб борасизми?

Буюк жасорат соҳиби – Ўзбекистоннинг Биринчи Президенти Ислом Каримовга эҳтиром

22.01.18 12:53

Буюк жасорат соҳиби – Ўзбекистоннинг Биринчи Президенти Ислом Каримовга эҳтиром

Тошкент маданият коллежида Биринчи Президент Ислом Каримов таваллудининг 80 йиллиги муносабати билан маънавий-маърифий тадбир ташкил этилди. Унда таниқли олимлар, адабиёт ва санъат намояндалари, профессор-ўқитувчилар, кенг жамоатчилик вакиллари ҳамда ёшлар қатнашди.

ЎзАда танқид қилингач мактаб интернатдаги камчиликлар бартараф этилди

22.01.18 12:26

Сайтимизда 17 январь куни эълон қилинган “Махсус мактаб-интернатдаги шароитдан кўнгил тўладими?” сарлавҳали мақолада Самарқанд вилояти Оқдарё туманидаги 63-махсус мактаб-интернатда мавжуд камчиликлар қайд этилган эди.

Грузия парламенти делегацияси – Самарқандда

22.01.18 12:19

Грузия парламенти делегацияси – Самарқандда

Ираклий Кобахидзе дастлаб Ҳазрати Хизр мажмуасига ташриф буюриб, Ўзбекистон Республикасининг Биринчи Президенти Ислом Каримов қабрига гул қўйди ва унинг хотирасига ҳурмат бажо келтирди.

Бугун

22.01.18 7:01

Бугун

Бугун 22 январь душанба 2018 йилнинг 22 куни

Хуш келибсиз, афғонистонлик дўстлар!

21.01.18 18:42

Хуш келибсиз, афғонистонлик дўстлар!

Термиз халқаро аэропортида Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта таълим вазирлиги ҳузуридаги Афғонистон фуқароларини ўқитиш таълим марказининг илк қалдирғочлари давлат ва жамоат ташкилотлари вакиллари, талаба-ёшлар иштирокида тантанали кутиб олинди.

Пойтахтдаги йирик бозорлар олдида автобуслар ҳаракати назорат қилинмоқда

21.01.18 16:53

Пойтахтдаги йирик бозорлар олдида автобуслар ҳаракати назорат қилинмоқда

«Тошшаҳартрансхизмат» акциядорлик жамияти таркибидаги автобус саройлари тасарруф бўлими муҳандислари ва ҳаракат хавфсизлиги бўлими ходимлари томонидан ҳар ҳафтанинг сешанба кунидан якшанба кунига қадар тасдиқланган жадвал асосида навбатчилик ташкил этилди.

Азиза беш йиллик "танаффус"дан сўнг ўз ишига қайтди

21.01.18 15:05

Кимнингдир суди бўлибди, дейишса, кўпчиликнинг хаёлига “неча йил беришди экан?” деган савол келади. Бунинг боиси йиллар давомида судларнинг фаолияти фақат шу йўсинда давом этганидадир, балки?

ЎзАга мактублар

21.01.18 14:44

Биз, қишлоқ педагогларининг умримиз яқин йилларгача пахта далаларида ўтарди. Сентябрдан то ерга қор тушгунча юқори синф ўқувчилари билан бирга далада юрардик. Таълим иккинчи даражага тушиб қолганди.

Янгилик: 1 февралдан пойтахт боғчаларига тайёр овқатлар етказиб берилади

21.01.18 14:42

Тадбиркорлик субъектларининг ҳам сифат талабларига ва санитария-гигиена нормаларига жавоб берадиган озиқ-овқат маҳсулотлари ва тайёр овқатларни боғчаларга етказиб беришдаги таклифлари ўрганилмоқда.

Ўзбекистонда бир йилда 600 нафар талаба контракт пулини тўлолмагани учун ўқишни ташлашга мажбур бўлган

21.01.18 14:29

Ўзбекистонда бир йилда 600 нафар талаба контракт пулини тўлолмагани учун ўқишни ташлашга мажбур бўлган

Ҳар йили мамлакатимиздаги олий ўқув юртларида таълим олаётган талабаларнинг маълум қисми турли сабабларга кўра ўқишдан четлаштирилади ёки ўқишни ташлашга мажбур бўлади.

Ижтимоий тармоқлар акс-садоси: “Кунлик топадиган пулимиз 3-5 доллар атрофидалигини билармикан ўша эксперт? Хўш, энди бу пулни кичик бир оиланинг бир ойлик рўзғорига етказиб кўринг-чи!”

21.01.18 12:57

Ижтимоий тармоқлар акс-садоси: “Кунлик топадиган пулимиз 3-5 доллар атрофидалигини билармикан ўша эксперт? Хўш, энди бу пулни кичик бир оиланинг бир ойлик рўзғорига етказиб кўринг-чи!”

Акмал Абдураимовнинг“Тошкентдаги жамоат транспортининг нархи Москвадагидан олти баробар арзон” мақоласига жамоатчилик муносабати қандай бўлди?

Фоторепортаж: Энди Наманганнинг ҳам ўз “Avtotest”и бор

21.01.18 10:01

Фоторепортаж: Энди Наманганнинг ҳам ўз “Avtotest”и бор

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 4 сентябрдаги “Инновацион ўқитиш услубларини жорий этиш йўли билан ҳайдовчиларни тайёрлаш ва қайта тайёрлаш, шунингдек, уларнинг малакасини ошириш тизимини янада такомиллаштириш тўғрисида”ги қарори ижроси доирасида ташкил этилган марказ замонавий ўқув қўлланмалари, жиҳозлар ва техник воситалар билан таъминланган.

Бугун

21.01.18 7:10

Бугун

21 январь, якшанба, йилнинг йигирма биринчи куни.


Янгиликлар :