ЎзА Ўзбек

Жамият

Янгилик: 1 февралдан пойтахт боғчаларига тайёр овқатлар етказиб берилади

21.01.18 14:42

Тадбиркорлик субъектларининг ҳам сифат талабларига ва санитария-гигиена нормаларига жавоб берадиган озиқ-овқат маҳсулотлари ва тайёр овқатларни боғчаларга етказиб беришдаги таклифлари ўрганилмоқда.

Ўзбекистонда бир йилда 600 нафар талаба контракт пулини тўлолмагани учун ўқишни ташлашга мажбур бўлган

21.01.18 14:29

Ўзбекистонда бир йилда 600 нафар талаба контракт пулини тўлолмагани учун ўқишни ташлашга мажбур бўлган

Ҳар йили мамлакатимиздаги олий ўқув юртларида таълим олаётган талабаларнинг маълум қисми турли сабабларга кўра ўқишдан четлаштирилади ёки ўқишни ташлашга мажбур бўлади.

Ижтимоий тармоқлар акс-садоси: “Кунлик топадиган пулимиз 3-5 доллар атрофидалигини билармикан ўша эксперт? Хўш, энди бу пулни кичик бир оиланинг бир ойлик рўзғорига етказиб кўринг-чи!”

21.01.18 12:57

Ижтимоий тармоқлар акс-садоси: “Кунлик топадиган пулимиз 3-5 доллар атрофидалигини билармикан ўша эксперт? Хўш, энди бу пулни кичик бир оиланинг бир ойлик рўзғорига етказиб кўринг-чи!”

Акмал Абдураимовнинг“Тошкентдаги жамоат транспортининг нархи Москвадагидан олти баробар арзон” мақоласига жамоатчилик муносабати қандай бўлди?

Фоторепортаж: Энди Наманганнинг ҳам ўз “Avtotest”и бор

21.01.18 10:01

Фоторепортаж: Энди Наманганнинг ҳам ўз “Avtotest”и бор

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 4 сентябрдаги “Инновацион ўқитиш услубларини жорий этиш йўли билан ҳайдовчиларни тайёрлаш ва қайта тайёрлаш, шунингдек, уларнинг малакасини ошириш тизимини янада такомиллаштириш тўғрисида”ги қарори ижроси доирасида ташкил этилган марказ замонавий ўқув қўлланмалари, жиҳозлар ва техник воситалар билан таъминланган.

Бугун

21.01.18 7:10

Бугун

21 январь, якшанба, йилнинг йигирма биринчи куни.

Амалий режалар тақдимоти бўлиб ўтди

20.01.18 16:54

Президентимиз Шавкат Мирзиёев томонидан 2018 йил 3 январда Вазирлар Маҳкамаси комплекслари фаолиятини таҳлил қилиш ва янги устувор вазифаларни белгилашга бағишланган йиғилишда умумий ўрта таълим сифатини ошириш масаласига алоҳида эътибор қаратилди.

Оширилган контракт тўлови талабага маъқул...ми?

20.01.18 14:16

Оширилган контракт тўлови талабага маъқул...ми?

Бердақ номидаги Қорақалпоқ давлат университети 2017/2018 ўқув йилида абитуриентлар ва ота-оналар истагини инобатга олиб, 332 нафар талабани қўшимча оширилган контракт тўлови асосида ўқишга қабул қилди.

Фарзандини 6 миллион сўмга баҳолаган она

20.01.18 14:10

Ольга Петрова қизи Алёнадан кўра набирасини кўпроқ яхши кўради. Энди олти ёшга тўлган қизалоқ билан куни бўйи андармон бўлиб, вақт қандай ўтганини ҳам сезмай қолади.

14 минг мурожаат. Улар нима ҳақда?

20.01.18 11:50

14 минг мурожаат. Улар нима ҳақда?

Пойтахтимиздаги Миллий матбуот марказида Ўзбекистон истеъмолчилар ҳуқуқларини ҳимоя қилиш жамиятлари федерациясининг 2017 йилдаги фаолияти танқидий таҳлил қилинди, жорий йилги режалар белгилаб олинди.

Автобус ҳайдовчилари ва чиптачилар Ҳайъат аъзоларининг хулосасига кўра ишга олинади

20.01.18 11:23

2017 йилнинг 3-чорагидан бошлаб, «Тошшаҳартрансхизмат» акциядорлик жамияти таркибига кирувчи автобус саройларида автобус ҳайдовчилари ва чиптачиларни ишга қабул қилиш, ишдан бўшатишни назорат қилишни таъминлаш бўйича корхона директорининг тасарруф бўйича ўринбосари, ходимлар бўлими бошлиғи, касаба уюшмаси раиси, ҳаракат хавфсизлиги бўлими бошлиғи, автосаф бошлиғидан иборат буйруқ асосида Ҳайъат тузилган.


Янгиликлар :