ЎзА Ўзбек

Жамият

"GM UZBEKISTAN"дан акция!

29.08.18 15:09

"GM UZBEKISTAN"дан акция!

Мамлакатимиз Мустақиллигининг 27 йиллиги арафасида «GM Uzbekistan» АЖ «SPARK ХАРИД ҚИЛ – СОВҒАГА ВЕЛОСИПЕД ОЛ!» акциясини эълон қилади.

Йўловчиларга “тарқатилган” ноқонуний товарлар

29.08.18 15:03

Йўловчиларга “тарқатилган” ноқонуний товарлар

Қорақалпоғистон Республикаси божхона бошқармаси ходимлари тегишли орган вакиллари билан ҳамкорликда йўловчи поездларда товар моддий бойликларини республикамиз ҳудудига ноқонуний олиб кирилишининг олдини олиш борасида қатор тадбирлар ўтказиб келмоқда.

Эътироф – улкан бахт!

29.08.18 13:38

Эътироф – улкан бахт!

Мамлакатимиз мустақиллигининг 27 йиллик тўйини нишонлаш арафасида байрам шукуҳини, унинг тароватини икки карра ҳис қилиб турибман..

Кўнглим тоғдек кўтарилди...

29.08.18 13:25

Кўнглим тоғдек кўтарилди...

“Меҳнат шуҳрати” ордени билан тақдирланганим ҳақидаги хабарни эшитганимда Самарқандда, ўзим туғилиб ўсган Нарпай туманида эдим..

Интернет тезлиги ўн баробар ошади

29.08.18 13:18

Ҳаётимизни ахборот-коммуникация технологияларисиз тасаввур қила олмаймиз. Айниқса, интернет аҳолининг зарурий эҳтиёжига айланиб бормоқда

Амударёда тадбиркорлик жадал ривожланмоқда

29.08.18 13:11

Амударёда тадбиркорлик жадал ривожланмоқда

Мамлакатимизда тадбиркорликни янада ривожлантириш, соҳа субъектлари фаолиятини ҳар томонлама қўллаб-қувватлашга қаратилаётган алоҳида эътибор иқтисодиётимизнинг барқарор тараққиёти ва аҳоли фаровонлигини юксалтиришда муҳим омил бўлмоқда

Давлат хизматлари – самарадорлик сари

29.08.18 12:56

Давлат хизматлари – самарадорлик сари

Қорақалпоғистон Республикасининг Нукус шаҳри ва Қўнғирот туманида давлат хизматларини кўрсатиш сифатини янада яхшилаш ва фойдаланувчиларга қулай шароитларни яратиш ишлари амалга оширилмоқда.

Ёшлар маҳорат оширмоқда

29.08.18 12:53

Ёшлар маҳорат оширмоқда

Бухоро шаҳар Ёшлар марказида навқирон авлоднинг бўш вақтини мазмунли ташкил этиш, уларни касбга йўналтиришга хизмат қилувчи 20 дан зиёд тўгарак фаолияти йўлга қўйилган

Чегарадан ўқ ва қуроллар олиб ўтаётган шахсларнинг мақсади нима?

29.08.18 12:18

Чегарадан ўқ ва қуроллар олиб ўтаётган шахсларнинг мақсади нима?

Осуда осмон остида тинч ва фаровон ҳаёт кечирарканмиз, бунинг қадри ҳақида доим ҳам ўйлаб кўравермаймиз. Қачонки нотинч ўлкалардан нохуш хабарларни эшитганда осойишталигимизга шукрона келтиришимиз мумкин. Бироқ ҳушёрлик ҳеч қачон зарар қилмаслигини унутмаслигимиз зарур

ТАЙИНЛОВ

29.08.18 10:45

ТАЙИНЛОВ

Ўзбекистон Республикаси Ички ишлар вазирлиги тизимларидаги раҳбарлик лавозимларига янги тайинловлар амалга оширилди


Янгиликлар :