ЎзА Ўзбек

Маданият

Бизга аталган кун!

08.03.19 8:00

Бизга аталган кун!

8 МАРТ — ХАЛҚАРО ХОТИН ҚИЗЛАР КУНИ. Руҳи равонимиз сизга бахш этдик!

Нигоpa Туpсунқуловa: “Спорт – ҳаётим мазмуни, аммо оила биринчи ўринда!”

08.03.19 0:15

Нигоpa Туpсунқуловa: “Спорт – ҳаётим мазмуни, аммо оила биринчи ўринда!”

Бу йил таэквондочиларимиз учун жуда масъулиятли саналади. Боиси олдинда Жаҳон чемпионати, қолаверса, 2020 йилда Токио шаҳри мезбонлик қиладиган Олимпиада баҳслари учун pейтинг бaллapини беpувчи кўплаб нуфузли турнирлap боp.

Она, опа, сингил – меҳрибон хилқат

07.03.19 20:42

Она, опа, сингил – меҳрибон хилқат

Пойтахтимизнинг “Ўзэкспомарказ” миллий кўргазмалар залида 8 март – Халқаро хотин-қизлар куни муносабати билан бўлиб ўтган тантанали тадбирда ЎзА мухбири иштирокчиларнинг айримлари билан суҳбатлашди.

Ижтимоий ҳимояга муҳтож 24 аёлга уй берилди​

07.03.19 19:19

Ижтимоий ҳимояга муҳтож 24 аёлга уй берилди​

8 март – Халқаро хотин-қизлар куни муносабати билан Тошкент вилояти Олмалиқ шаҳрида жисмоний имконияти чекланган, уй-жойга муҳтож 24 нафар хотин-қизга янги уйларнинг калити топширилди.

Она қалби ҳарорати

07.03.19 18:26

Она қалби ҳарорати

Отадан етим қолиб ўсган Сарвархон турмушга чиққандан сўнг фақат бир нарсани орзу қилар эди: фарзандлари кўп бўлса-ю, унинг отасиз, акасиз бўлиб ўсганлиги ўрнини босса.

Яқинларингизга гул совға қилинг

07.03.19 18:23

Яқинларингизга гул совға қилинг

Жиззах шаҳридаги гул дўкони ёнидан ўтган кишининг баҳри дили очилади. Бундай чиройли гуллар қаердан олиб келтирилар экан, деб ўйлардим.

Бахтнинг ифори

07.03.19 18:19

Бахтнинг ифори

Эркин ижодкор бўлганим учун, тез- тез хизмат сафарларида бўлиб тураман. Бу галги манзилим, жануб қуёши дея ном олган Сурхон воҳаси бўлди.

Муқимий театри неча ёшда?

07.03.19 18:15

Муқимий театри неча ёшда?

Муқимий номидаги Ўзбекистон давлат мусиқали театри ўтган асрда энг номи чиққан санъат даргоҳларидан бири бўлиб, Бешёғочга фикр жоиз бўлса, одамлар кўнглини иситиш учун тошқин дарёдай оқардилар.

Қашқадарёда жаҳолатга қарши ижодий танлов ташкил этилди

07.03.19 17:04

Қашқадарёда жаҳолатга қарши ижодий танлов ташкил этилди

Ўзбекистон ёшлар иттифоқи Қашқадарё вилоят кенгаши томонидан олий ва ўрта махсус касб-ҳунар таълими муассасаларида таҳсил олаётган талаба-ёшлар ўртасида диний экстремизм ва ақидапарастликнинг олдини олиш мақсадида “Энг таъсирли саҳна кўриниши” кўрик-танлови бўлиб ўтди.

БАҲОР ЛАВҲАЛАРИ

07.03.19 15:48

БАҲОР ЛАВҲАЛАРИ

Ўзбекистон халқ шоири Ойдин Ҳожиева 1942 йили Бухоро вилоятининг Қизилтепа тумани Бўстон қишлоғида туғилган.

Сен барибир муқаддассан, муқаддас аёл!

07.03.19 8:30

Сен барибир муқаддассан, муқаддас аёл!

Ошиқларинг пойингга гул отиб ҳам бўлди, 
Хилватларда лабингдан бол тотиб ҳам бўлди, 
Ва бу ҳакда кимларгадир сотиб ҳам бўлди, 
Сен барибир муқаддассан, 
Муқаддас аёл! 

Дима Қаюмни танийсизми?

07.03.19 7:20

Дима Қаюмни танийсизми?

Бугун кўпчилик унинг фейсбук, инстаграм ижтимоий тармоқлари ва телеграмм каналида кулгили ҳазил қатраларини интиқ бўлиб кутадиган бўлиб қолган.

Сериаллар, савиясиз кўрсатувлар ёш авлод тарбиясига салбий таъсир кўрсатадими?

06.03.19 21:36

Сериаллар, савиясиз кўрсатувлар ёш авлод тарбиясига салбий таъсир кўрсатадими?

Республика Маънавият ва маърифат маркази пойтахтимиздаги нодавлат телеканаллар ижодий жамоаси учун ғоявий-бадиий жиҳатдан ўзбек миллий қадриятларига ҳамоҳанг, халқимиз, айниқса, ёшларимизнинг маънавий эстетик дидини оширишга қаратилган медиа контент тайёрлаш омилларига бағишланган тадбир ўтказди.

Искандар Зулқарнайн ҳам Термизнинг гўзаллигига мафтун бўлган

06.03.19 19:55

Искандар Зулқарнайн ҳам Термизнинг гўзаллигига мафтун бўлган

Термиз деганда кўпчилик Ўзбекистон жанубида, қадимда “Жайҳун” номи ила сифат топган Амударёнинг ўнг соҳилида жойлашган ўртача бир шаҳарни кўз олдига келтиради. Таассуфки, ҳали ҳам Термиз ҳақидаги тасаввурларимиз ёзининг ниҳоятда иссиқлигию қум зарраларини ёғдирувчи афғон шамолларидан нарига ўтмайди.


Янгиликлар :