ЎзА Ўзбек

Маданият

Жонкуяр мақом устаси 70 ёшда

22.01.19 19:02

Жонкуяр мақом устаси 70 ёшда

Шаҳрисабзда Ўзбекистонда хизмат кўрсатган маданият ходими, “Эл-юрт ҳурмати” ҳамда “Фидокорона хизматлари учун” орденлари соҳиби, устоз санъаткор, миллий мақом санъатимиз фидойиси Элмурод Боймуродовга 70 ёшлик юбилейи муносабати билан Президент совғаси – янги хонадон калити топширилди.

Фильмлар кўрикдан ўтказилиб, “очиқ саҳна“ли кадрлар қирқиб ташланади

21.01.19 19:09

Фильмлар кўрикдан ўтказилиб, “очиқ саҳна“ли кадрлар қирқиб ташланади

Тожикистонда давлат телеканаллари намойишдан аввал барча фильмлар диққат билан кўрикдан ўтказилади ва очиқ саҳнали кадрлар қирқиб ташланади. ТВ раҳбариятининг фикрича, бу каби саҳналар ахлоқсизлик саналади ва миллий қадриятларга мос келмайди.

Дунё эътиборидаги жавоҳир

19.01.19 17:09

Дунё эътиборидаги жавоҳир

Музей тўпламидан саралаб олиниб, экспозициядан ўрин олган ҳар бир асарни, таъбир жоиз бўлса, афсона, замонлар силсиласи, муайян тарихий даврнинг маданий ифодаси деб аташ мумкин.

Қадр қайғуси...

19.01.19 8:40

Қадр қайғуси...

Қор, ёмғир, совуқ – табиат неъмати. Кимдир буни хушлайди ёки йўқ, унинг феъл-атворига боғлиқ. Лекин... кўпчиликка совуқ об-ҳаводан бир оз азият етиши шубҳасиз.

“Опа” бадиий фильми тақдимоти бошланмоқда

18.01.19 18:27

“Опа” бадиий фильми тақдимоти бошланмоқда

Пойтахтимиздаги Алишер Навоий номидаги киносарой ҳар қачонгидан-да гавжум. Айни пайтда “Ўзбеккино” миллий агентлиги буюртмаси асосида суратга олинган “Опа” бадиий фильми тақдимоти бошланиш арафасида. Залга бирин-кетин кино ихлосмандлари кириб келмоқда. Бадиий фильм ижодкорлари бугун киношунослар, актёрлар ва ашаддий томошабинлар имтиҳонидан ўтади. Шунданми, барча қаттиқ ҳаяжонда.

Немис мусиқа кечасида ўзбек ёшлари фаол

16.01.19 20:09

Немис мусиқа кечасида ўзбек ёшлари фаол

Ўзбекистон давлат консерваториясида Ўзбекистон Республикаси Маданият вазирлиги ҳамда Глиэр номидаги республика ихтисослаштирилган мусиқа академик лицейи ҳамкорлигида немис мусиқаси кечаси бўлиб ўтди.

Бугун Ўзбекистон халқ артисти, режиссёр Шуҳрат Аббосов таваллуд топган кун

16.01.19 14:55

Бугун Ўзбекистон халқ артисти, режиссёр Шуҳрат Аббосов таваллуд топган кун

Ўзбек киносининг улуғ дарғаларидан бири режиссёр Шуҳрат Аббосов мураккаб тақдир соҳиби бўлган. У ҳаётнинг ширин эркалашлари-ю, аччиқ заҳматларига бирдек чидаб ижод қилган заҳматкаш инсонлардан эди.

Битикномадаги ўчмас қайд

16.01.19 11:20

Битикномадаги ўчмас қайд

Одамзод — борлиқнинг бетакрор туҳфаси. Вақт ўтар экан, инсон ўзи нима, деган саволлар беизн хаёлингизни банд этади. Аммо бунга бирор аниқ жавоб йўқ

Замонавий тамаддун ҳақида янги китоб

15.01.19 20:10

Замонавий тамаддун ҳақида янги китоб

“Ўзбекистон” нашриёт-матбаа ижодий уйида сиёсий фанлар доктори, профессор Нарзулла Жўраевнинг “Тамаддунга даъват” номли монографияси нашр этилди.

Георгий Бримни эслаб...

14.01.19 19:04

Георгий Бримни эслаб...

Ўзбек Миллий академик драма театрида Ўзбекистонда хизмат кўрсатган санъат арбоби, Ўзбекистон халқ рассоми Георгий Брим хотирасига бағишланган тадбир бўлиб ўтди.

КЎҲНА ОЛАМ МЕҲВАРИ...

14.01.19 10:20

КЎҲНА ОЛАМ МЕҲВАРИ...

Одамийлик мазмуни... Бу сўз — кўҳна олам меҳвари. Яхшиям бор: бўлмаса-чи?! Балки дунё устуни шудир, а?! Оқибат!

Китобхон аскар – билимдон аскар

09.01.19 19:26

Китобхон аскар – билимдон аскар

Тошкент вилояти Ангрен шаҳрида Ўзбекистон Республикаси Қуролли Кучлари ташкил этилганининг 27 йиллиги ҳамда Ватан ҳимоячилари куни муносабати билан маънавий-маърифий тадбир ўтказилди.

Театр саҳнасида “Қор маликаси”

08.01.19 19:58

Театр саҳнасида “Қор маликаси”

Пойтахтимиздаги Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон давлат академик катта театри ижодкорлари қишки таътил кунларида болажонларни машҳур эртакчи Ханс Кристиан Андерсеннинг “Қор маликаси” мусиқали эртаги билан хушнуд этмоқда.


Янгиликлар :