ЎзА Ўзбек

Маданият

“Хато қилишингни кутарлар…”

25.01.18 10:09

“Хато қилишингни кутарлар…”

Саволларни қалаштириб қўйиш осон, аммо унинг жавобини – ҳақиқатни топиш керак. Ҳар тўкисда бир айб, бироқ мурғак тафаккур шаклланаётган паллада дарслик тугал, айбсиз ва тўла-тўкис бўлиши керак.

Томошабин кинотеатрга қайтади...ми?

24.01.18 19:13

Томошабин кинотеатрга қайтади...ми?

Катта ёшли кишилар билан кино мавзусида суҳбатлашиб қолсангиз, аксарияти “ёшлигимизда маҳалламизда клуб бўларди, каттаю кичик бориб кино кўрардик”, дейди. Ёки юртимизнинг таниқли театр актёрлари келиб, спектакль намойиш этгани, ижодий учрашув ўтказганини завқ билан гапиради.

Таҳлил санъатдир

24.01.18 16:50

Танқидчилик майдони кимнинг кўнгли қачон тусаса, ўша лаҳзада чориғини судраб кириб келаверадиган жой эмас!

Уйғоқ фикр

23.01.18 20:01

Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг парламентга қилган Мурожаатномаси шу Ватанга дахлдорман деган ҳар бир инсонни, айниқса ўзбек зиёлиларининг қалбини тўлқинлантириб юборди.

Бир ғазал шарҳи

23.01.18 7:43

Ҳар қандай давлатнинг куч-қудрати, унинг осойишталиги ва барқарорлиги унда адолат тамойилига оғишмай амал қилинишига чамбарчас боғлиқ. Акс ҳолда, мазлумларнинг оҳи ҳар қандай мустабид подшоҳнинг салтанатини қулатиши муқаррар.

Таҳлил санъатдир

22.01.18 12:08

Ҳар бир жамиятда бир неча юз кишининг чинакам адабиёт билан мулоқотда бўлаётгани дунёни ўзгартириш учун жуда ҳам камлик қилади. Олдинда турган жарликни, жамиятнинг ҳеч қурса ярми англаб етмоғи шарт!

Миллий кутубхонада қанча нодир асар бор?

18.01.18 19:21

Миллий кутубхонада қанча нодир асар бор?

Бу ерда XIII-XIX асрларда Мовароуннаҳр, Хуросон, Туркистон заминида битилган қўлёзма ва тошбосмалар, XVI-XVIII асрларда Ғарбий Европада чоп этилган китобларни учратиш мумкин.

Чехияда ўтказилган халқаро танловда ўзбекистонлик ёш мусаввирлар ғолиб бўлди

17.01.18 21:03

Чехияда ўтказилган халқаро танловда ўзбекистонлик ёш мусаввирлар ғолиб бўлди

2017 йил Чехиянинг Лидице шаҳрида бўлиб ўтган болалар бадиий ижодиётига оид халқаро танловнинг яқинда эълон қилинган натижаларига кўра, ўзбекистонлик беш нафар ёш мусаввир расмлари мазкур танловда мукофотга муносиб топилган.


Янгиликлар :