ЎзА Ўзбек

Маданият

Ижод аҳлига муносиб туҳфа

30.05.19 14:11

Ижод аҳлига муносиб туҳфа

Зомин санаторийсини очилишига оид хушхабар етиб келганидан сўнг кўз ўнгимда бундан йигирма йиллар нари-берисидаги воқеалар жонланди...

Сен баҳорни соғинмадингми?

29.05.19 18:23

Сен баҳорни соғинмадингми?

Ўзбекистон Ёзувчилар уюшмаси “Ижод” жамоат фонди ҳомийлигида Ўзбекистон халқ шоири, Ўзбекистон Қаҳрамони, устоз Абдулла Орипов ҳақида хотиралар китоби чоп этилди.

Қорабош ота зиёратгоҳи ҳақида биласизми?

28.05.19 17:14

Қорабош ота зиёратгоҳи ҳақида биласизми?

Андижон тумани Бўтақора қишлоғида жойлашган ушбу муқаддас даргоҳ ХVI аср охири ХVII аср бошларида яшаб ўтган улуғ аллома, пиру устоз, сўфийлик, тариқат, тасаввуф илмининг билимдони Офоқ Ҳожа ҳазратларининг муридларидан бири Қорабош ота номи билан боғлиқ.

"Ибратли сабоқ"

27.05.19 18:45

"Ибратли сабоқ"

Таниқли журналист Мақсуд Жонихоновнинг "Бир умрлик сабоқ" номли китоби нашрдан чиқди.

“Нега ўзимиз тарихимизни устидан кулишимиз керак”

27.05.19 14:19

“Нега ўзимиз тарихимизни устидан кулишимиз керак”

Бугун дунёда анимацион фильмлар тараққиёти шиддат билан ривожланаётган экан, эндиликда яратилаётган мультфильмлар нафақат ёш болаларни, балки катта авлод вакилларини ҳам ўзига жалб этиб, экран қаршисига маҳкамламоқда, ўйлатмоқда, йиғлатмоқда.

Ватан учун жонин тикканлар

26.05.19 17:41

Ватан учун жонин тикканлар

... Гитлернинг Ўрта Осиёда уруш ўчоғини очиш режаси барбод бўлди, фашизмнинг қонли қўллари муқаддас тупроғимизга етмади. Бу операцияни айнан ўзбек разведка мактабининг ибратли вакили, букилмас ирода соҳиби Баҳром Иброҳимов ақл ва катта матонат билан амалга оширди. Бу кучли ҳамда иқтидорли разведкачи аслида ким эди?

Йўлбарс зиёратга келган қадамжо

26.05.19 16:58

Йўлбарс зиёратга келган қадамжо

Сурхондарёнинг ҳамма биладиган шаҳри - Деновдан 15 километр нарида манзил қурган Олтинсой тумани Шакарқамиш қишлоғидаги Хўжа Ҳасан Илғорий зиёратгоҳи шундоқ ажиб мақомга эга, десак ишонаверинг.

Ўзбек киноси Канн фестивалининг асосий дастуридан ўрин олиши учун нима қилиниши керак?

26.05.19 9:44

Ўзбек киноси Канн фестивалининг асосий дастуридан ўрин олиши учун нима қилиниши керак?

Франциянинг Канн шаҳрида 14-25 май кунлари бўлиб ўтган кино байрами ўз ниҳоясига етди. Фестиваль натижалари эълон қилинди. Ғолиблар учун энди кино дунёсидаги жамики имкониятларнинг эшиклари ланг очиқ.

Сергелида оғир турмуш шароитидаги 100 дан ортиқ хотин-қизларга зарурий анжомлар совға қилинди

26.05.19 9:38

Сергелида оғир турмуш шароитидаги 100 дан ортиқ хотин-қизларга зарурий анжомлар совға қилинди

Ўзбекистон Хотин-қизлар қўмитаси ва Тошкент шаҳар ҳокимлиги ҳамкорлигида туманда олиб борилган оилаларни ўрганиш ишлари давомида улардаги мавжуд муаммолар аниқланиб, уларни бартараф этиш юзасидан бир қатор ишлар олиб борилмоқда.


Янгиликлар :