ЎзА Ўзбек

Маданият

Келгусида Ўзбекистон Миллий кутубхонасида иш вақти тунги 23:00 гача узайтирилади

22.04.19 18:15

Келгусида Ўзбекистон Миллий кутубхонасида иш вақти тунги 23:00 гача узайтирилади

Бу ҳақда Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси директори Умида Тешабоева Ўзбекистон Республикаси Президенти Администрацияси ҳузуридаги Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлигида ўтказилган матбуот анжуманида маълум қилди.

Янги китоб: “Дейдиларки...”

22.04.19 15:48

Янги китоб: “Дейдиларки...”

Яқинда “Дейдиларки...” номли китоб нашрдан чиқди. Бу китобда умрини адабиётга бағишлаган таниқли олим Қозоқбой Йўлдош тўғрисида чоғдошларининг фикр-мулоҳазалари акс этган. Унда олимнинг шахсияти, ҳаёт йўли ва ижоди ҳақидаги самимий қарашлар ўрин олган. Ушбу китобдан жой олган “Сўз синчиси” номли муҳлоҳаза эътиборингизга ҳавола этилмоқда. 

Ўзбекистон мусулмонлар идораси дарахтдан ҳожат сўраш ширк эканини эслатди

22.04.19 15:40

Ўзбекистон мусулмонлар идораси дарахтдан ҳожат сўраш ширк эканини эслатди

Бухоро вилоятининг Когон туманидаги Баҳоуддин Нақшбанд зиёратгоҳидаги қуриган дарахтни муқаддас санаб, уни тавоф қилиш ва ундан ҳожатини сўраш каби ширк амаллар акс этган видеолавҳалар ижтимоий тармоқларда кенг тарқалаётгани кузатилди. Ўзбекистон мусулмонлари идораси бунга муносабатини билдирди. 

Ҳарбийлар кутубхонасига минг дона китоб совға қилинди

22.04.19 12:36

Ҳарбийлар кутубхонасига минг дона китоб совға қилинди

Марказий ҳарбий округнинг Фориш тоғ-дала ўқув машқ полигонида 23 апрель – Бутунжаҳон китоб ва муаллифлик ҳуқуқи кунига бағишланган “Шахс камолотида китобхонлик маданиятининг ўрни” мавзусида маънавий-маърифий тадбир ўтказилди.

Амир Темурнинг арчадан ясалган тобутини кўрасизми?

21.04.19 15:51

Амир Темурнинг арчадан ясалган тобутини кўрасизми?

Яқинда Самарқанд шаҳридаги Ўзбекистон маданияти тарихи музейида ўтказилган “Амир Темур мақбарасининг ўрганилиш тарихидан” деб номланган кўргазмада Соҳибқироннинг арчадан ясалган тобути намойиш этилади.

Одам ва одамзод

20.04.19 11:51

Одам ва одамзод

НОВЕЛЛА. Ўйланаман. Исм инсонга зеб, аммо инсон исмга муносиб бўлиши бироз машаққатлидай туюлади. Ўзи исм одамни тортиб юрадими ёки инсон шу исмни кўтариб юрадими? Янаям ким билсин?

Фарзандининг келажагини ўйлайдиган ота-она унинг таълими учун маблағни аяши керак эмас!

19.04.19 20:00

Фарзандининг келажагини ўйлайдиган ота-она унинг таълими учун маблағни аяши керак эмас!

Таълим тизимида қандай ишлар олиб борилаётгани ҳамда бу йилги обуна мавсумида турли миш-мишларга сабаб бўлган «мажбурий обуна» масаласига ойдинлик киритиш мақсадида “Жамият” газетаси мухбири Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазири Шерзод Шерматов билан суҳбатлашди.

Ватан соғинчи ўртаяпти...

19.04.19 17:10

Ватан соғинчи ўртаяпти...

ВАТАНДОШ. Ўзбекистон Миллий ахборот агентлиги хорижда таҳсил олаётган ёшлар ҳаёти билан қизиқиб, улар билан алоқа ўрнатмоқда.

Ҳамкорликнинг янги қирралари

19.04.19 16:52

Ҳамкорликнинг янги қирралари

Ўзбекистон Республикаси Маданият вазирлигида Корея Республикаси Маданий мерос администрацияси раҳбари Чонг Жей Сук билан учрашув бўлиб ўтди.


Янгиликлар :