ЎзА Ўзбек

Маданият

ШЕРМУҲАММАДБЕК

07.06.19 19:18

ШЕРМУҲАММАДБЕК

Туркистон мустақиллиги учун совет режими ва қизил армияга қарши курашда истиқлолчилик ҳаракатининг ҳарбий йўлбошчилари – қўрбошилар муҳим роль ўйнашган.

Бу ўз илдизига болта уриш эмасми?

06.06.19 15:08

Бу ўз илдизига болта уриш эмасми?

Китоб мутолааси инсонни беминнат тарбиялайдиган восита бўлса, газета ўқиш кишини фақатгина маърифатга етакламасдан, уни тўғри ахборот оламига олиб киради.

ХХI АСРГА АЙТАРИМ

03.06.19 13:02

ХХI АСРГА АЙТАРИМ

Боланг “нон” деб қўл чўзган пайти,
Сенга Қуддус нимага керак!?

АҚШ Конгресс кутубхонасига ўзбекча китоблар қаердан олиб келинади?

03.06.19 7:07

АҚШ Конгресс кутубхонасига ўзбекча китоблар қаердан олиб келинади?

АҚШ Конгресс кутубхонаси дунёдаги энг йирик коллекциялар тўпламига эга муассасалардан саналади. Ҳозирда унинг фондида сақланаётган китоблар ва матбаа маҳсулотлари, овозли ёзувлар, фото, кино, видео, харита ва хатлар каби манбалар сони 150 миллиондан ортиқни ташкил этади.

Барчаси исташга ундовчи ўша нарсада!

02.06.19 20:05

Барчаси исташга ундовчи ўша нарсада!

Бугунги ва бундан буёнги турмушимизни ахборот макони, айниқса, Интернет тармоғисиз тасаввур қилиш жуда қийин, албатта. Бир ишга қўл уришга чоғланган ҳар қайси инсон, ташкилот мазкур макон ва тармоқда ўз ўрнига эга бўлиш ҳамда шу тариқа ўзлигини кўрсатиш, муддаосига етишни ҳам олдиндан ўйлаши табиий, ҳатто зарурдир.

Ҳайит намози қандай ўқилади?

02.06.19 13:37

Ҳайит намози қандай ўқилади?

ВИДЕО. Ўзбекистон мусулмонлари идораси ҳайит намозини ўқиш тартибларини яна бир бор эслатиш мақсадида видеолавҳа тайёрлади.

Цзян Янь: Болаларнинг қувноқ кўзларини кўриш бизга ҳам катта хурсандчилик бахш этди

02.06.19 13:07

Цзян Янь: Болаларнинг қувноқ кўзларини кўриш бизга ҳам катта хурсандчилик бахш этди

“Халқаро болаларни ҳимоя қилиш куни” муносабати билан Мактабгача таълим вазирлиги ва Хитой Халқ республикасининг мамлакатимиздаги элчихонаси ҳамкорлигида Тошкентдаги “Миран” меҳмонхонасида болалар учун хайрия тадбири ўтказилди.

Баҳрайн Исломий банки илк виртуал “Дана” дастурини ишга туширди

02.06.19 12:25

Баҳрайн Исломий банки илк виртуал “Дана” дастурини ишга туширди

Қиролликдаги исломий банк хизматларининг интеграция бўйича етакчи провайдери бўлган Баҳрайн Исломий банки ўзининг биринчи виртуал ишчиси “Дана” исмли дастурини ишга туширгани ҳақида эълон қилди.


Янгиликлар :