ЎзА Ўзбек

Маданият

Орол фожиаси рус тилида илк маротаба Қорақалпоғистон саҳнасида намойиш этилади

13.06.19 8:57

Орол фожиаси рус тилида илк маротаба Қорақалпоғистон саҳнасида намойиш этилади

“Сени куйлаймиз, замондош!” Ўзбекистон театрларининг V Республика кўрик-фестивалида иштирок этиш учун Ўзбекистон давлат академик рус драма театри жамоаси Қорақалпоғистон Республикасига етиб келди.

Бугун туғилган кун 12 июнь

12.06.19 16:37

Бугун туғилган кун  12 июнь

Ўзбекистон ва Қорақалпоғистон халқ артисти Ёдгор Саъдиев 1946 йил 12 июнда Тошкент шаҳрида таваллуд топган.

ВАТАННИ СЕВ

10.06.19 12:19

ВАТАННИ СЕВ

Боқ дунёнинг ишларига кўзинг очиб, Қанча мазлум ўз юртидан айро — қочиб...

Ахбор дода 1000 ойлик ёшини нишонлади

09.06.19 18:00

Ахбор дода 1000 ойлик ёшини нишонлади

Таниқли спорт шарҳловчиси, Ўзбекистонда хизмат кўрсатган ёшлар мураббийи, “Олтин қалам” миллий мукофоти лауреати, Республика тоифасидаги ҳакам Ахбор ота Имомхўжаев бугун ўзининг минг ойлик юбилейини нишонлади.

Мўйноқда масжид қурилмоқда

08.06.19 15:10

Мўйноқда масжид қурилмоқда

6-июнь куни Мўйноқ тумани ҳокимияти, Қорақалпоғистон мусулмонлари қозиёти вакиллари, туман нуроний ва аҳолиси иштирокида “Тўқмоқ ота” жоме масжидининг янги иморатининг биринчи ғиштини қўйиш маросими бўлди.

“Сени куйлаймиз, замондош!” V Республика кўрик-фестивали ўтказилади

08.06.19 11:22

“Сени куйлаймиз, замондош!” V Республика кўрик-фестивали ўтказилади

Жорий йилнинг 10-16 июнь кунлари Қорақалпоғистон Республикаси Нукус шаҳрида Ўзбекистон Республикаси Мустақиллигининг 28 йиллигига бағишланган “Сени куйлаймиз, замондош!” Ўзбекистон театрларининг V Республика кўрик-фестивали бўлиб ўтади.

ШЕРМУҲАММАДБЕК

07.06.19 19:18

ШЕРМУҲАММАДБЕК

Туркистон мустақиллиги учун совет режими ва қизил армияга қарши курашда истиқлолчилик ҳаракатининг ҳарбий йўлбошчилари – қўрбошилар муҳим роль ўйнашган.

Бу ўз илдизига болта уриш эмасми?

06.06.19 15:08

Бу ўз илдизига болта уриш эмасми?

Китоб мутолааси инсонни беминнат тарбиялайдиган восита бўлса, газета ўқиш кишини фақатгина маърифатга етакламасдан, уни тўғри ахборот оламига олиб киради.


Янгиликлар :