ЎзА Ўзбек

Маданият

“Тонгги фаришта”

19.12.19 16:01

“Тонгги фаришта”

Шундай касб эгалари борки, уларнинг ҳаётини ижодкорлар ҳар куни ҳам қаламга олавермайди.

Япон деган битта юракдир

18.12.19 23:50

Япон деган битта юракдир

Японялик порахўрлар ҳам Тинмай чўнтак тўлдирар экан. Фақат… айби ошкор бўлган дам Ўз-ўзини ўлдирар экан...

Дин ишлари бўйича қўмита: Уламоларга тош отмайлик!

18.12.19 15:24

Дин ишлари бўйича қўмита: Уламоларга тош отмайлик!

Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи ва салламдан сўнг одамларни ҳаққа чақирадиган, билимсизларга таълим берадиган, адашганларни йўлга соладиган ва халқ орасида бидъатлар тарқалишининг олдини оладиган зотлар уламолардир.

“Басё юрти мўъжизалари“

16.12.19 11:53

“Басё юрти мўъжизалари“

“Oltin meros-press” нашриётида таниқли ижодкор Амирқул Каримнинг “Басё юрти мўъжизалари“ номли китоби чоп этилди.

Каштачилик санъати – халқимизнинг ўлмас қадрияти

15.12.19 20:46

Каштачилик санъати – халқимизнинг ўлмас қадрияти

Каштачилик – Ўзбекистон амалий-безак санъати турлари орасида энг қадимийси ҳисобланади. Ўзбек кашталари ноёблиги, гўзаллиги, безак-нақшлари ва техник усулларининг кўплиги билан ажралиб туради.

78 ва 87 орасида

15.12.19 10:50

78 ва 87 орасида

“...1965 йилдан бери ишлайман. Шу пайтгача, 52 йилдан буён ҳеч қаерга деярли ўз вақтида бормаганман. Эркин одамман, Асил ака ўзгартира олармиди бу туришимни...”

Жавлон Жовлиевнинг шижоати

15.12.19 9:57

Жавлон Жовлиевнинг шижоати

Ҳозирги замон ўзбек насри, ҳикоянавислиги ҳақида сўз борганда албатта ёшлар ижоди, уларнинг янгича уринишлари барчамизни қизиқтиради. Боиси, ҳамма замонларда ёшлар ижод, илм дунёсига янгича қарашлар, янги овоз билан кириб келяпти.

Жулдур чопонли “қирол”

15.12.19 9:41

Жулдур чопонли “қирол”

-Болам, бировнинг нарсасини сўрамай олиш уят ҳисобланади, ўғрилик ҳисобланади. Даданг сен туфайли изза бўлмасинлар...

Огаҳий Мунисга ким бўлган?

14.12.19 11:50

Огаҳий Мунисга ким бўлган?

XIX асрда ўзбек мумтоз адабиётида икки йирик дарға – Шермуҳаммад Мунис мироб (1778-1829) ва Муҳаммадризо Огаҳий мироб (1809-1874) яшаб ижод этган. Хўш, улар қандай муҳитда шаклланган, бир-бирига қандай қариндош бўлган?

Жанна ҚОДИРОВА: Ўзбекистон, ўзбек санъати ҳамиша қалбимда

13.12.19 21:44

Жанна ҚОДИРОВА: Ўзбекистон, ўзбек санъати ҳамиша қалбимда

Исроилда ўзбек рақси санъати мактаби очилгани, у кўплаб мамлакатларда концерт дастурлари билан чиқиб ҳатто Халқаро танловлар ғолиблари қаторидан жой олгани ҳақидаги хабар Ўзбекистонгача етиб келганди. Исроилга сафаримиз дастурига ана шу мактаб фаолияти билан танишиш ҳам киритилди.


Янгиликлар :